lørdag den 29. oktober 2011

Opdateringer

Hey guys ! :)

Jeg er virkelig gået i stå med at skrive fanfic's, som i nok har fundet ud af... Men jeg skriver stadig lidt engang i mellem, og vil gerne blive ved med at skrive, så jeg slår mine blogs sammen :) jeg har både en privat blog og en til nogle andre fanfic's jeg har skrevet, så det hele bliver slået sammen nu! Det tror jeg i hvertfald... Ellers så bliver min blandet blog opdateret oftere end min private blog, der vil komme lidt fanfic's engang i mellem :) Link vil komme når jeg får den oprettet :)

Jeg håber jo selvfølgelig at i vil følge min nye blog når den kommer ! :)

Love you guys !

Så vil jeg lige hører om I ville følge en facebook side omkring mig, hvis den blev oprettet?:) Let me know !

Pas på jer selv derude !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar