torsdag den 30. december 2010

Tokio Hotel vs. The Dreams. (Ikke en FF!.)

Dette er ikke en FF, men noget jeg gerne vil skrive til alle dem der elsker Tokio Hotel og/eller The dreams.

Det er så dybt latterligt at nogle fans 'bekriger' hinanden, både pga. af at The dreams "efteraber" Tokio Hotel, det gør de ikk'. De ligner hinanden, ja, men de efterligner ikke hinanden. Så meget respekt har de to bands nemlig for hinanden. De synger begge to om livet, får alle deres ideer til sangene fra livet. De synger begge om at det er hårdt at vre alene, men dem der er alene faktisk ikk' rigtigt er alene.
Tokio Hotel synger: "Vergessene Kinder." som jo er "Glemte børn" på dansk. The Dreams synger: "Det fortabte slæng.", det er næsten det samme, og så alligevel ikk', de to sange har nogenlunde samme budskab, men det er slet ikk' det samme! Det er to vidt forskellige sange! Meget forskellige sange.
Tokio Hotel synger: "An deiner seite (Ich bin da)"/"By your side", som handler om at 'Bill' vil være der hvis man vender sig om, og at han altid vil være der for en. Og uanset hvad så vil han altid være der.
The Dreams synger: "I'll be there." som handler om at 'Hans' vil være der, når der sker noget med dig, det samme budskab som i Tokio Hotel's sang.

Så jeg fårstår slet ikke at begge bands fans, kan 'bekrige' hianden, når deres sange minder om hinanden, når begge bands ikke vil have deres musik sat i bås, og begge bands udgiver backstagevideoer.
For fanden da, hvorfor kan folk ikke acceptere andre folks musiksmag?D: Og andre bands eksistens?! O_O' Nogle Tokio Hotel fans vil virkelig gerne have at The Dreams bare forsvandt ud ad verden, eller bare gik fra hinanden... Eller noget jeg syntes der er endnu værre... Nogle ville ønske at de døde D: Årh! D: Jeg har det forfærdeligt med at nogle Tokio Hotel fans ønsker det, da jeg selv er megagigakæmpeenorm fans af begge bands, så jeg skammer mig over at Tokio Hotel fans kan finde på at opføre sig sådan. Og omvendt! Dreamere gør sq fandme det samme! Og holdkæft hvor jeg skammer mig over det! Hvorfor vil folk ikk' bare acceptere at der er mere end ét band i verden, og uanset hvilket band det er, så vil der altid være nogle der vil kunne lide det band, fordi de er unikke, og har deres helt egen stil.
Så folk, for fanden accepter andres musiksmag!

Mange Tokio Hotel fans syntes det er latterligt at The Dreams har brugt optagelser fra Tokio Hotel koncerten i KBH, fordi at de syntes at det er forkert at de har 'taget' andres fans. Jeg tænker bare... DET ER GLADE MENNESKER FOR FANDEN! Og sjovt nok hedder sangen: "The Optimist", som handler om at stå op om morgnen, strække sig, se på himlen og bare ville gøre en forskel i verden, være glad for helvede! I "The Optimist" videoen, er der et billed hvor der står: "The Dreams + support", som folk tror er fra Tokio Hotel koncerten: FAIL! Det er fra et arrangement i Silkeborg Hallerne d. 12/03/10, og dette arangement er en erstatning for noget der hed Nørrevangsfester, som var noget ungdomsfest uden rygning og alkohol, så den plakat har INTET at gøre med Tokio Hotel koncerten, hvilket mange tror. Så det er bare lige en konstatering. Og hvis folk ikke tror mig, så har jeg sådan en plakat herhjemme, så hvis i vil se den, så skriv til mig.

Jeg syntes "The Optimist" er en amazing video. Nogle folk kan ikke lide den, fordi det er en "25-Den nye by (pt. 2)", hvilket jeg slet ikk' syntes! Jeg syntes den er så fantastisk, fordi jeg får lov til at se hvordan drengene var backstage til Tokio Hotel koncerten, hvordan de var backstage i Silkeborg, og for fanden hvor jeg syntes det er en lækker video, jeg syntes den er sååååé fantastisk, og jeg var overlykkelig da jeg så den, den er så rar.

Remember: Alle har deres egen musiksmag, du kan aldrig finde to med helt ens musiksmag. En musiksmag er unik, og den smag er kun din, så fuck andres mening, bare du kan lide det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar